1.5.5 Drepturi Serii Documente

 

 

In cadrul acestui meniu, in calitate de Admin puteti aloca drepturi punctelor de lucru si utilizatorilor asupra seriilor de documente emise.

 

Pentru aceasta se selecteaza:

 

-          utilizatorul – persoana care efectueaza operatiuni in cadrul programului;

-          punctul de lucru – locatia unde societatea isi desfasoara activitatea;

-          tipul documentului – documentul ce urmeaza a fi emis (factura, chitanta, aviz, proforma);

-          serie document – seria si plaja de numere aferenta pe care doriti sa o alocati unui utilizator;

-          apasati butonul Salveaza.

 

Pentru a sterge o inregistrare din lista, selectati inregistrarea dorita, dupa care apasati butonul Sterge sau apasand click dreapta pe selectia facuta.

 

PDF – permite exportul inregistrarilor in format PDF.

XLS – permite exportul inregistrarilor in format XLS.

 

Bine de stiut...
Actiunile butoanelor cu pictograme sunt:

  Sterge - La actionarea acestui buton se sterge inregistrarea care este selectata din tabel

  Reset - La actionarea acestui buton se reseteaza valorile din formular

Bine de stiut...
Daca apasati click dreapta in tabelul cu inregistrari apare meniul contextual de mai jos din care puteti efectua actiunile enumerate in acesta (inainte trebuie sa selectati o inregistrare):



Bine de stiut...
Puteti dezactiva mesajele ajutatoare precum cel din imaginea urmatoare:



de la:

Configurare -> Aplicatie -> Efecte Vizuale -> Afisare mesaje explicative